Ponit♥

torstai 29. toukokuuta 2014

Kuulumisia ja muuta mukavaa :)

Tässä on kirjottelu jäänyt vähiin kun on ollut näitä kevät puuhaa ja kisoja. Mutta kuitenkin voisin nyt kertoa mitä on kesäkuussa tapahtumassa. Kesäkuusta tulee aika intiivinen kuukausi kun on kurssi, ypäjällä kisaviikko ja valmennusviikko ja vielä leiri Perniössä.  Kisoja on vielä sen lisäksi viikonloppusin :)  Näistä kerron sitten tulevissa postauksissa lisää.

Eilen oli koulun kevätjuhla joka meni hyvin jos ei lasketa sitä että tuuli paljon ja oltiin meren rannalla. Ylihuomenna on tokareitten jako ja meidän hyvästely kun siirrytään ylä- asteelle ja saadaan myös ruusut kummioppilailtamme :)

Poneilla on ollut vapaampi viikko eli tällä viikolla olen ratsastanut vain 2 kertaa ja ponit pääsi laitumelle. Tänään olin maastossa koska pellolla on niin märkää että ei pysty ratsastamaan siellä. Cessa oli edestä erityisen hyvä ja pehmeä. Mentiin pois päin kotoonta niin Cessa väisti pohjetta ja jumitteli mutta takaisin päin mennessä Cessa oli kuin unelma ja kuunteli kaikkia apuja todella hyvin♥

Viime viikolla olin leirikoulussa ti-pe ja muut oli ma-pe koska mä tulin kipeeksi enkä päässyt lähtemään maanantaina.  Mutta sitten olin jo terveempi tiistaina eli pääsin lähtemään bussilla leirikouluun. Oli tosi ihana viikko lukuun ottamatta ettei saatu käyttää kun päivässä puoli tuntia puhelinta. Käytiin paluu matkalla pandan tehtaalla ja ravintolassa syömässä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti